Klantbeleving Analyse
Blijvende support die klanten aan je bindt en behoudt
Wil jij meer inzicht krijgen in je huidige klantenservice en hoe je die kan optimaliseren?
Wil jij meer inzicht krijgen in je huidige klantenservice en hoe je die kan optimaliseren?
Een belangrijke groep leads wordt vaak over het hoofd gezien. En dit zijn juist de warmste leads: je (oud)klanten.
Veel online ondernemers laten hier waardevolle kansen liggen.
1. Ze doen geen vervolg aanbod.
2. Ze vergeten hoe cruciaal klantprocessen zijn en de bijbehorende beleving.
Want hoe gaat een klant bij jou weg? En hoe hebben ze het ervaren om klant bij jou te zijn? Wat was hun totale beleving?
Een optimale klantbeleving
In een sessie van รฉรฉn uur nemen we samen een diepe duik in jouw klantbeleving en krijg jij inzicht in hoe jouw klanten jouw traject ervaren en waar je kunt verbeteren.
We doorlopen 25 gerichte vragen om alles te bekijken: van jouw communicatie en reactiesnelheid tot de tools die je gebruikt. Na afloop ontvang je praktische tips om jouw klantbeleving direct naar een hoger niveau te tillen.
Maak nu je afspraak en zet die volgende stap!
Wat kan je verwachten?
๐ ๐๐๐ซ๐ฌ๐จ๐จ๐ง๐ฅ๐ข๐ฃ๐ค๐ ๐๐๐ง๐๐๐๐ก๐ญ: Samen duiken we in jouw specifieke situatie.
๐ ๐๐จ๐ง๐๐ซ๐๐ญ๐ ๐ฏ๐๐ซ๐๐๐ญ๐๐ซ๐ฉ๐ฎ๐ง๐ญ๐๐ง: Je krijgt inzicht in waar je uitblinkt en wat beter kan.
๐ ๐๐๐ญ๐ข๐๐ ๐๐ซ๐ข๐๐ก๐ญ๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐ค: Praktische tips die je direct kunt toepassen.
Na afloop van het gesprek ontvang je een rapport met een samenvatting van onze bevindingen en concrete stappen om jouw klantbeleving nog beter te maken.
Nu 75,-
* Na het plannen van de analyse ontvang je een mail met daarin de betaallink.
Is dit iets voor jou?
Of je nu worstelt met het tijdig beantwoorden van klantvragen, het verzamelen van feedback, of simpelweg wilt weten hoe je jouw klantenservice naar een hoger niveau kunt tillen, dit gesprek is de perfecte start.
Door je aan te melden voor de Klantbeleving Analyse ga je akkoord met de algemene voorwaarden en privacyverklaring.
Wat klanten zeggen over de Klantbeleving Analyse
Wat een fijne kennismaking met Linda voor de Klant Beleving Analyse voor mijn bedrijf! Ze stelt goede vragen en koppelt in haar rapport duidelijk terug waar ik verbeterslagen kan maken om de klantbeleving voor mijn klanten te verbeteren.
Ze heeft me laten zien wat kleine en grote aanpassingen en automatiseringen kunnen doen om de klantbeleving te vergroten, terwijl het tegelijkertijd niet meer (maar juist minder) tijd kost dan nu het geval is.
Ik weet dat het nodig is om stappen voorwaarts te zetten door mijn bedrijf verder te profesionaliseren, want anders zal ik nooit ontdekken wat de potentie is van mijn bedrijf. Linda heeft het echt super concreet voor mij gemaakt in haar persoonlijke rapport aan mij, in normale mensentaal en dus niet technisch, want, ieder zijn vak.
Linda weet waar ze het over heeft tijdens de Klantbeleving Analyse. Ze stelt goede vragen en in het gesprek is er alle ruimte om ook te sparren over bepaalde onderdelen. De analyse is divers, concreet en heel compleet waardoor het heel waardevol is voor elke ondernemer.ย
Ze laat je nadenken over onderdelen waar je zelf niet mee bezig bent en in het rapport wat je achteraf krijgt doet ze haar aanbevelingen, specifiek op jouw situatie. Nu weet ik zeker dat ik mijn klantbeleving nog waardevoller kan maken en mijn bedrijf verder te professionaliseren
Linda heeft een professionele uitstraling en aanpak. Ze is heel empatisch waardoor ze goed kan intunen. Ik voelde me gehoord, gezien en geaccepteerd. We zoomen in op de vraag precies wat er op dit moment qua praktische stappen nodig is om mijn bedrijf weer naar een volgend niveau te tillen.